29/10/20 - 20:24 pm


Autor Wątek: nowe spalanie na polaczeniach  (Przeczytany 3600 razy)

Offline Avantasia

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja 0
    • Zobacz profil
nowe spalanie na polaczeniach
« dnia: Wrzesień 14, 2015, 15:39:35 »
kleska do tej pory samoloty pelne teraz nie zabieraja wogole pax, tylko zmeczeni troche i automatycznie wydluza czas lotu i przez to wieksze spalanie
masakra bo to koniec polaczen

Offline Kierownik

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 403
  • Reputacja -7
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2015, 18:06:44 »
u mnie na trasie 11k km+ pali za chyba max 3.5/4h lotu


Offline MarcineN

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 892
  • Reputacja 1
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2015, 18:07:14 »
Mógłbyś podać konkrety - samo powiedzenie, że samoloty nie latają nie wystarczy.
Spalanie zostało dopiero co zaimplementowane i zapewne ulegnie to jeszcze poprawkom o ile rzeczywiście będzie coś na rzeczy.
Btw. Radziłbym nie ponawiać podobnych zachować na czacie.

Offline Jakub

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 589
  • Reputacja 2
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2015, 18:52:14 »
Proszę zwracać uwagę na to o ile czasu lot został przedłużony np poprzez zły stan techniczny czy morale załogi. Może się okazać, że latanie na tragicznym morale generuje duże straty na paliwie. Tak jak MarcineN napisał prosimy o konkrety, np poprzez screeny.

Offline Giepeski

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja 0
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 14, 2015, 21:07:30 »
http://imgur.com/a/1uDEh

z czego wynikają różnice w spalaniu, samolot z niższym stanem spalił mniej niż ten z wyższym a screeny z lotu maszyn w obie strony na identycznym dystansie

Dla poniższej maszyny długo szukałem lotnisk żeby mogła między nimi latać  zupowana 4x100% z full pax na pokładzie, a teraz jest kicha

http://imgur.com/aobAtTQ

Btw.
Jakubie czy upka kadłuba skraca czas lotu, tak jak było w jej założeniu, no i czy ilość belek pilotów powoduje również skrócenie czasu lotu, bo do tej pory to nie działało?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2015, 22:17:38 wysłana przez Giepeski »
Homo homini lupus

Offline brodwinek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 63
  • Reputacja 1
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 15, 2015, 20:39:18 »
Także chciałbym wiedzieć czy ulepszenie samolotu oraz belki skracają czas lotu. Do tej pory nie działało.

Co do zmienionego spalania faktem jest ze Tutek zabierał mi na trasie Gdańsk - Kolkata 163 paxów, a teraz wchodzi ledwie 123. Zysk zamiast >320k jest ledwie >120, bo nie zabiera ludzi. W tym przypadku nie ma sensu latać, chyba że okaże sie, że czas lotu można skrócić o podkręcenie samolotu i belki.

Niestety potwierdza sie to o czym pisałem kiedyś, że znowu będą mniejsze zarobki :( liczę, że jeszcze pojawią się poprawki, które nie będą nas tak "obgryzały".


Offline Aleksander1276

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 75
  • Reputacja 0
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 16, 2015, 17:26:56 »
W przypadku samolotu ERJ 190 STD spalanie wzrosło trzykrotnie, pomimo wydania ciężkich pieniędzy na ulepszenia spalania loty na połączeniach przynoszą niemalże zerowy zysk. Co prawda załoga ma czerwone morale ale moim zdaniem jeden powód nie może świadczyć o rentowności lotu.

Offline arus13579

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Reputacja 1
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 16, 2015, 18:01:56 »
Aleksander nie podales dwoch waznych informacji.
Mianowicie stanu technicznego maszyny i poziomu zmeczenia zalogi...
Same morale ogromnej roznicy nie robi...

Offline Avantasia

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja 0
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 16, 2015, 18:22:13 »
morale nie robi roznicy? chlopie wydluza lot o ponad 10 h na trasie ponad 10 k km
widac twoje testy

Offline Avantasia

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja 0
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 16, 2015, 18:29:10 »
premia za range pilota -2 h ale reszta  zmeczenie zalogi rzedu 50% plus czerwone morale wydluza lot o mniej wiecej 14-16 h co powoduje ze samolot leci z predkoscia 350 km na h dana trase oraz nie zabierze zadnego paxa , to dane a380

Offline Aleksander1276

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 75
  • Reputacja 0
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 16, 2015, 18:29:29 »
@arsus:
Stan techniczny: 98,7%
Zmęczenie wszystkich członków załogi: 0%
Morale całej załogi: Tragiczne
Lot z biopaliwem
Załoga wyszkolona do najwyższych stopni.

Offline Giepeski

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja 0
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 16, 2015, 19:02:34 »
Jeżeli Jakub od wczoraj nic nie zrobił, to na "skrócenie" czasu lotu maszyny miała wpływ tylko i wyłącznie upka kadłuba. Wczoraj to sprawdziłem. Jeżeli kadłub mamy zupowany na 100% to w podsumowaniu  połączenia widnieje premia kapitańska, która do pewnego stopnia kompensuje  stan techniczny maszyny.
Awanse pilotów do wczoraj nic nie dawały, oprócz zwiększenia kosztu przelotu.
Co do wpływu morale na długość lotu, wypowiadał się nie będę, gdyż moja kadra nie schodzi poniżej poziomu dobrego.

Tym postem odpowiedziałem sobie na pierwszą cześć mojego postu będącego kilka wątków wyżej. Różnica wzięła się stąd, że jedna maszyna miała upkę na poziomie 10 a druga na 100 %
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2015, 19:09:22 wysłana przez Giepeski »
Homo homini lupus

Offline arus13579

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Reputacja 1
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 16, 2015, 19:26:49 »
Ja na swoim polaczeniu
10662km
czas lotu: 15h30min
stan tech: 98.8
morale: b. dobre
zmeczenie: 0 proc

Przed zmianami lot trwal prawie tyle samo.

Przy stanie technicznym ok 79proc lot trwal nieco ponad 18h przy wypoczetej zalodze i dobrych moralach.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2015, 20:12:37 wysłana przez arus13579 »

Offline Kierownik

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 403
  • Reputacja -7
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 16, 2015, 21:20:42 »
Mnie tylko ciekawi, dlaczego zmęczenie załogi zmniejsza prędkość lotu samolotu do około 350km/h skoro jeżeli leciałby 100km wolniej to by musiał lądować bo by opadał więc leci tak w sumie na minimalnej prędkości potrzebnej do utrzymania wysokości a jest 2 pilotów i jeden może sobie odpocząć podczas gdy drugi pilnuje samolotu


Offline Giepeski

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja 0
    • Zobacz profil
Odp: nowe spalanie na polaczeniach
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 17, 2015, 00:54:24 »
Na poparcie moich wywodów poniżej kilka zrzutów na dwóch połączeniach pomiędzy lotniskami Miami i Tel Awiw.
Połączenia realizowane na maszynach 787 Dreamliner z upkami 4 x 100%
Zrzut 1 - załoga na trasie miami - telawiw
http://imgur.com/xM74qce
Zrzut 2 - podsumowanie połączenia  miami - tel awiw
http://imgur.com/t9DOrWs
Zrzut 3 - kadra na trasie tel awiw - miami
http://imgur.com/emum92G
Zrzut 4 - podsumowanie połączenia tel awiw - miami
http://imgur.com/goQjkBs

Jak widać na "załączonych obrazkach", premia kapitańska w obu lotach jest identyczna, zaś rangi pilotów troszkę się różnią, czyli ranga pilotów nie ma wpływu na czas lotu, a tylko i wyłącznie upka kadłuba
Różnica w czasach lotów widocznych na podsumowaniach wynika tylko i wyłącznie ze stanu technicznego maszyn.
Do wyliczenia ilości paliwa   w połączeniu 1 brany jest czas 17 h 33 min, w drugim 17 h 38 min.
Homo homini lupus